RSS

Alimentatie publica, lansare produs, meniuri–Update 2

Fri, Jun 12, 2009

Diverse, prima pagina

O agentie, nu turistica ci de publicitate sa spun asa imi solicita organizarea unui eveniment “prezentare de produs” cu conferinta, caffee brake si pranz. Am avut urmatoarele date: 30 persoane participante — lansare de produs. Buget pentru pranz — lansare produs business– de 65 lei/pers. Restul datelor nu mai conteaza si oricum nu au creat nicio problema.
Una din propunerile mele, la 65 lei/pers , dupa calcule si (nu vrem supa, nu vrem una alta) etc a iesit :
GUSTARE RECE
Salata de creveti
Jumatate de portocala umpluta cu salata de pui
Frigarui de chiftelute cu castravet murat
Cas afumat
Ciuperci cu branza de burduf
Gujon de peste
Crochete de pui
Salata greceasca
Salata de ton cu legume
Salata bulgareasca
Paine alba / neagra
PREPARAT CALD
pulpe pui in sos indian
Muschi de porc la tava
File de pangasius cu sos meunier cu capere
legume mexicane
Cartofi piure
salata asortata
salata de muraturi asortate
Desert
Salata de fructe
Ecler frantuzesc

Nu mai zic de gramaje si portionari dar vreau sa zic vis-a-vis de ele ca sunt mai mult decat suficiente…peste 700gr/pers.
O singura parere imi trebuie…cum vi se pare meniul asta avand in vedere si datele de mai sus…buget, hotel de 4 stele, etc?! O singura parere… indiferent care va fi ea…nu ma supara mai multe dar una singura imi trebuie. Promit ca va urmata un update la acest articol cel putin superb…

UPDATE 1
Multumesc de comentarii.Cam asta e si nota pe o care o vedeam eu in meniul rezultat avand in vedere bugetul si datele avute.Iata raspunsul domnisoarei care se ocupa de acest eveniment:

Gabriel,

Meniurile propuse nu se incadreaza la o intalnire business, lipsesc sarmalele :)
Nu vrem supa si nici clatite.
Nu e ok nici unul din meniuri.

Pretul e in lei?

Astept noi propuneri.

Urmeaza apoi raspunsul meu in urmatorul update…ce ziceti voi de lucrul asta?

UPDATE 2

Avand in vedere ca manageriez un hotel de 4 stele, care are de aparat o reputatie si un standard, precum si un istoric cu greu facut pozitiv din momentul achizitionarii hotelului de noii proprietari in august 2007 nu am putut trece cu vederea un raspuns ca asta. In general intampin reale greutati in a ma abtine cand cineva se leaga de locul meu de munca, de angajati, de superiori. Mai ales ca persoana care imi dadea acest raspuns nu reprezinta un client cu potential sau macar un eveniment extraordinar de bun. Eu sunt de conceptia ca mai bine previi o problema decat sa trebuiasca apoi sa o repari. Am considerat ca decat sa am probleme mai bine dau un raspuns mai diferit.

x, (aceeasi exprima folosita de dansa, numele mic)

Daca salata de creveti si jumatate de portocala umpluta cu salata de pui, gujonul de peste, ciuperci umplute (intradevar cu branza burduf si nu gornonzala pentru 65 lei) nu inseamna business ai dreptate lipsesc sarmalele. Remarca chiar nu e la locul ei nici macar cu “:)” la final

Atasez o propunere la tariful de 65lei/pers ceea ce insemana un total de 1950 lei total pentru 30 persoane.

Orice alt meniu pe care il puteti propune, se poate face fara nici o poblema urmand a se recalcula.

Mentionez faptul ca Hotelul ATHOS**** este un hotel de patru stele, in Cluj-Napoca, care se muleaza in ofertarile pe care le face, dupa solicitarea si BUGETUL clintului. Ne mandrim astfel in momentul de fata cu faptul ca suntem in primele 3 hoteluri ca si grad de ocupare din Cluj Napoca, cu o rata de evenimente de 2,9/saptamana si cu o rata de retentie de peste 90%. Faptul ca avem toate aceste grade denota faptul ca acei clienti care ne-au acordat increderea lor, indiferent ca pentru organizare eveniment, lansare produs, sau cazare au fost mai mult decat multumiti de serviciile oferite. Totodata ne mai mandrim cu clienti fideli, ale caror nume nici nu ne permitem sa le dezvaluim datorita confidentialitatii, si a protocoalelor impuse de diferitele institutii de unde acestia provin

Hotelul ATHOS**** este un hotel de patru stele si atat din Cluj-Napoca, respectand absolut toate normele legale impuse de legislatia romana in vigoare.
Clientii hotelului ATHOS**** sunt asemeni intregului turism care are loc in Cluj-Napoca: clienti business.

In acest sens asteptam eventualele dumneavoastra comenzi, aceasta insemnand fie alegerea unui meniu propus de noi, fie indicarea oricarui meniu din bucataria intrenationala l-ati dori servi.

Cu deosebit respect si consideratie Directorul unui hotel de patru stele, din Cluj-Napoca, business.

Frumusetea e ca se pare ca evenimentul se va tine la noi si dupa acest raspuns!! Azi astept comanda ferma! Daca nu se tine, Predescu are un as in maneca…sa fiu sincer fara el as fi fost putin mai ponderat…:)

, , ,

10 Comentarii pentru acest post

  1. Adriana Says:

    mi se pare super decent pretul oferit (poate chiar prea mic). si meniul “suna” apetisant.

  2. Ana Says:

    mda…o noua politica de marketing adaptata unei perioade de criza?! oferim clientului mult (o lista lunga, care are impact vizual si se “joaca” cu psihologia omului), denumiri care sa-l atraga (delicioase si relativ pretentioase) si pe deasupra pastram si un pret al dracului de atractiv…hmmm, nu-i rau gandit. dupa parerea mea, chiar are efect… cu ceva timp in urma, in pretul acesta (pt un hotel de 4 stele) intra cel mult o oferta de pranz, gen: ciorba, fel principal cu garnitura, salata, paine desert si apa/cafea, nu?

  3. idaho Says:

    Cred ca n-am inteles eu bine. Nu ii place meniul si vrea sarmale? La o intlanire de business? Atunci propunei ceva traditional romanesc cu slana si ceapa si branza de sibiu si niste sarmale cu mamaliguta si gata. ai terminat tot balciul!

    Nu uita ca mi-ai promis ceva ;)

  4. gabriel Says:

    @idaho : face mistho de mine cum ca meniul pe care eu l-am propus eu pentru 65 lei/pers nu este unul business este chiar jalnic si ca lipsesc sarmalele — cu ironie

  5. Claudiu Says:

    65 Ron cu TVA sau nu?

  6. idaho Says:

    Scuzati-ma, am inteles eu gresit! :)

  7. gabriel Says:

    @claudiu 65 ron cu TVA inclus

  8. Claudiu Says:

    Pfffff, ieftin tare. De ce nu mergi pe varianta ‘ bufetul zilei’ fara sa nominalizezi preparatele, ci doar ce include… Daca vrei niste exemple sau informatii mai multe da-mi un e-mail(Claudiu- Ramada Parc&Plaza)

  9. gabriel Says:

    pretul e rezultat si in contextul intregului eveniment precum si a activitatii din acea zi a unitatii. oricum e un pret foarte bun

  10. Eforie Nord Says:

    Ar fi fost foarte simplu sa spuna ca doreste scos si adaugat in meniu - a preferat varianta ironica si asta tot timpul arde la buzunar. Caffee brake e umor (involuntar?) (’frana de cafea’), corect e totusi ‘coffee break’.

Comenteaza si tu